-
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про електронні петиції, результати їх розгляду Трускавецької міської ради станом на 31.10.2024 рік -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію - Самбірська міськ...
Набір містить інформацію щодо звернень громадян -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду електронних петицій -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження,тип гарячої лінії, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результа...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції у... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звернення на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань водопровід...
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань усунення аварійних ситуацій Водопровідних мереж помісячно -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результат...
Набір містить дані про назву, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань
Ви можете отримати доступ до цього реєстру через API (see Документація API).