-
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетч...
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо з питань теплопостачання 2024 рік. -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетч...
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань
Ви можете отримати доступ до цього реєстру через API (see Документація API).