Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо " КП "Стрийводоканал"

Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань усунення аварійних ситуацій водопровідних мереж та каналізвційних мереж помісячно

Дані та ресурси

Додаткова інформація

Поле Значення
Підстава та призначення збору інформації Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України “Про звернення громадян”, постанова Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976 “Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 97, ст. 3207), нормативно-правові акти органів місцевого самоврядування Перелік відомостей, що є обов’язковими при подачі й публікації петиції, визначений статтею 5 Закону України “Про звернення громадян”
Відомості про мову інформації, яка міститься у наборі даних Українська
Частота оновлення Щомісяця
Відповідальна особа Булик Віра Михайлівна
Адреса електронної пошти відповідальної особи kpsvk@ukr.net